Alla inlägg under oktober 2006

Av Dieter Bohlen - 8 oktober 2006 02:22

kylan går bärsärk i stan. arne och jag knappar. ögonen går i kors. borde slå en drill och krypa ner i sängen. ni är så vulgära. dreier törnfåglar och allmänt koketteri. arne vill bli vän med en kändis. jag vill ha nåt mjukt att klappa på. jonathanbörje börjar bli noppig gammal och trist. han har tappat den där glansen. glimten i ögat och svängen på svansen liksom. nu ska jag värma mina fötter mellans hennes lår och hoppas på en bra dag i morgon.

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 15:29

hej alla. sir datealot kräver mig på ett blogginlägg. jag har tyvärr inte något lika spännande att skriva om som dreier eller gruppenficken. tänkte mest dela med mig av mina favoritbilder från den senaste tiden i köln. bild 1: jag och nunnis hemma hos oss. det har blivit många förfester i vår våning på ringen. gött säger vi. bild 2: jag är jekligt full. förra torsdagen var vi på subzero och efteråt drog jag hem tröllchens nya man samt en internetflört från aachen som visade sig vara en lam snubbe och vi somnade alla tre i en böghög i min säng. spexigt.bild 3: samma kväll lärde jag även känna en ny trevlig liten bög som heter christian. söt som socker är han och rudi med på bilden.bild 4: sen har vi ju varit statister i filmen "Vollidiot" som har premiär på tyska biografer hösten 2007. vi ska vara på väg till ett party hos huvudpersonen, nunnis visar upp den fina geschenken som vi tänkt ge honom. bra smak har vi också. det är öppningsscenen i filmen som filmas, då huvudpersonen hoppar ut genom ett fönster på 4:e våningen i ett hus vid rudolfplatz.bild 5: nu i helgen var nunnis sweeta vän goof här på besök. här är vi alla tre på väg till saturn, men nunnis hade en fet hankatt så hon var tvungen att vila lite.bild 6: jag och babsi på förfest i vår partyvåning. tyvärr har någon i vårt hus satt upp en klagomålslapp om att det är för högljutt festande, för mycket borrande och onormalt mycket sexuella aktiviteter i huset. jag och nunnis bekänner oss bara till första klagomålet.bild 7: en fin bild.bild 8: lilla tröllchen ser ut att tyngas av alla världens sorger. men ack, dessa förföriska ögon!

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 00:39

Do I need to tell more.Jag.Hedvig.Alkhol.Corner.Näsdans.Män.Två män.Hångel.Taxi.Säng.HudFör att citera K. "Ja herregud, mycket kuk blev det"

Presentation

Omröstning

Vilken musikal skulle du helst vilja leva i?
 Sound of Music (Kapten Trapp behöver en fast hand)
 Cabaret (Om man glömmer det där med 1933 och framåt...)
 Singin' in the rain (no no no)
 Någon klatschig Elvisrulle (Harum Scarum till exempel. Den låter ju rolig)
 Herrar föredrar blondiner ("I just love finding new places to wear diamonds")
 Trollkarlen från Oz (ibland behöver man lite technicolormunchkins)
 Ingen alls. Musikaler är bara mög och går inte upp mot en regntung måndagsmorgon i verkligheten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards