Direktlänk till inlägg 12 september 2006

The Adventures of Sir Datealot - Jobb på Hilton och dejter

Av Dieter Bohlen - 12 september 2006 10:24

Jag har fått jobb! PÅ Hilton! Men det vet dom flesta redan. Men iaf. Det blir säkert skoj.Ett aktuellt dejtschema:Tisdag kväll (idag): Den korta men väldans roliga Joerg från Troisdorf.Onsdag: Dirk med det lustiga efternamnet som betyder Vitt Bröd.Torsdag: Gå på den queeriga utställningen på Ludwig med JostFredag: Ev nånting med en grabb från Essen.Oplanerat finns även en karl från Bielefeld, Thomas från Bonn igen och en rad andra mindre intressanta.Det gäller att ligga på liksom.

 
 
Ingen bild

Rudi

17 september 2006 18:17

Jag är stolt över dig!

 
Ingen bild

Arne

18 september 2006 22:14

oh legat har du ju... hele hälga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dieter Bohlen - 31 december 2006 15:31

ICH WÜNSCHE EUCH ALLE EINEN GUTEN RUTSCH INS NEUE JAHR! /ARNE...

Av Dieter Bohlen - 17 november 2006 19:42

Nå?

Av Dieter Bohlen - 8 oktober 2006 02:22

kylan går bärsärk i stan. arne och jag knappar. ögonen går i kors. borde slå en drill och krypa ner i sängen. ni är så vulgära. dreier törnfåglar och allmänt koketteri. arne vill bli vän med en kändis. jag vill ha nåt mjukt att klappa på. jonathanbör...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 15:29

hej alla. sir datealot kräver mig på ett blogginlägg. jag har tyvärr inte något lika spännande att skriva om som dreier eller gruppenficken. tänkte mest dela med mig av mina favoritbilder från den senaste tiden i köln. bild 1: jag och nunnis hemm...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 00:39

Do I need to tell more. Jag.Hedvig.Alkhol.Corner.Näsdans.Män.Två män.Hångel.Taxi.Säng.Hud. För att citera K. "Ja herregud, mycket kuk blev det" ...

Presentation

Omröstning

Vilken musikal skulle du helst vilja leva i?
 Sound of Music (Kapten Trapp behöver en fast hand)
 Cabaret (Om man glömmer det där med 1933 och framåt...)
 Singin' in the rain (no no no)
 Någon klatschig Elvisrulle (Harum Scarum till exempel. Den låter ju rolig)
 Herrar föredrar blondiner ("I just love finding new places to wear diamonds")
 Trollkarlen från Oz (ibland behöver man lite technicolormunchkins)
 Ingen alls. Musikaler är bara mög och går inte upp mot en regntung måndagsmorgon i verkligheten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards