Direktlänk till inlägg 26 augusti 2006

Rena natta!

Av Dieter Bohlen - 26 augusti 2006 14:57

Igår var det som vanligt aphus. Jag (Rudi) och Tröllchen begav oss till Köllefornia för att festa med Arne och Nunnan. Det var sista dagen på undervisningsdelen av kursen och det kändes faktiskt lite sorgligt att inte regelbundet få höra Sabines visdomsord om att män är från Mars och kvinnor från Venus. Vän av Tusklandsbloggen vet ju att vi flickor här är så koketta som det bara går. Skulle aldrig få för oss att ha raptävlingar, dricka grogga eller nypa folk i röven. Sånt gör karlar. Åter till utekvällen; tillsammans med Babsi åkte vi till Underground, där vi konstaterade att det var minst sagt fisljummen stämning. Vi rullade vidare till Rose Club ganska snart, men inte innan vi hunnit irritera Babsis självgode vän Michael med lite näsdans igen. Han upprepade sitt uttalande om att han hatade alla svenskor (se tidigare inlägg om vilken stropp han är...). Undrar om det inkluderar puddingar som Ann-Margret, Greta Garbo eller prinsessan Madeleine? Nåja, på Rose Club betalade vi ironiskt inträde (fråga inte) och började röra på fläsket. Michael hade också tagit sig dit så jag såg såklart till att inte missa något tillfälle att näsdansa honom. Mötte även mitt gamla hångel Edda där, men hon var dissig så jag hittade en karl istället. Alla andra fick också vinst på tombolan så jag hade plötsligt ingenstans att sova om jag vill undvika att störa. Bet i det sura äpplet och följde med karlen istället. Väl hemma hos honom började jag inse vilket apskaft jag blivit pålurad. Han tog på sig en matchtröja (med Asamoha, den absolut tråkigaste spelaren, alla vet väl att det ska vara Ballack). Sen började han sjunga med högt och falskt i någon skitlåt han hade på datorn. När jag ville sova (det blev ingen tyska talat kan jag stolt säga) började han löffla mig. Efter typ en timmes kamp om att få sova oantastad sa han att jag kunde gå och sova på soffan istället. Efter en kort stund kommer han och lägger sig där också och sen håller jag på att sparka mig loss från skedmannen i två-tre timmar. När jag bestämmer mig för att gå upp och dra hem, vänder jag mig om och upptäcker att det inte är min karl, utan hans roomie! Tvångskedad av två olika män i samma hushåll! WTF? Blev förstås asförbannad och gick hem. Tur att det inte hände nåt innan soveskapaden... Efter lite språkfadäser med Arnes karl så fick jag äntligen sova lite på förmiddagen. Summering: en riktig jävla skitkväll. Här är iallafall mannen som inte sviker:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dieter Bohlen - 31 december 2006 15:31

ICH WÜNSCHE EUCH ALLE EINEN GUTEN RUTSCH INS NEUE JAHR! /ARNE...

Av Dieter Bohlen - 17 november 2006 19:42

Nå?

Av Dieter Bohlen - 8 oktober 2006 02:22

kylan går bärsärk i stan. arne och jag knappar. ögonen går i kors. borde slå en drill och krypa ner i sängen. ni är så vulgära. dreier törnfåglar och allmänt koketteri. arne vill bli vän med en kändis. jag vill ha nåt mjukt att klappa på. jonathanbör...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 15:29

hej alla. sir datealot kräver mig på ett blogginlägg. jag har tyvärr inte något lika spännande att skriva om som dreier eller gruppenficken. tänkte mest dela med mig av mina favoritbilder från den senaste tiden i köln. bild 1: jag och nunnis hemm...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 00:39

Do I need to tell more. Jag.Hedvig.Alkhol.Corner.Näsdans.Män.Två män.Hångel.Taxi.Säng.Hud. För att citera K. "Ja herregud, mycket kuk blev det" ...

Presentation

Omröstning

Vilken musikal skulle du helst vilja leva i?
 Sound of Music (Kapten Trapp behöver en fast hand)
 Cabaret (Om man glömmer det där med 1933 och framåt...)
 Singin' in the rain (no no no)
 Någon klatschig Elvisrulle (Harum Scarum till exempel. Den låter ju rolig)
 Herrar föredrar blondiner ("I just love finding new places to wear diamonds")
 Trollkarlen från Oz (ibland behöver man lite technicolormunchkins)
 Ingen alls. Musikaler är bara mög och går inte upp mot en regntung måndagsmorgon i verkligheten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards