Direktlänk till inlägg 25 augusti 2006

bäst (eller mest) på fest

Av Dieter Bohlen - 25 augusti 2006 13:58

först och främst vill jag och nunnis meddela att vi inte tänker lägga upp några bilder där vi hånglar med varsin het man, vi behöver inte bevisa något och har inget behov av att hävda oss varje minut (hähä).i tisdags anordnade vi en trevlig bjudning hemma hos oss. det blev mycket tyska pratat eftersom alla gäster var av tysk härkomst. av vår första gäst, mareike (den enda som kom på utsatt tid, 19.30 en tidpunkt vi bara sagt för att ingen skulle komma senare än 21.) fick vi en flaska irländsk whiskey. mycket väluppfostrat enligt oss!mitt rum tjänade som dansgolv med discolampa som tjejerna som bor där hade i sin ägo och nunnis rum som mysrum. köket tjänade som rökrum (tyvärr). jag och min kära mitbewohnerin hade ställt ut mysiga värmeljus i hela lägenheten som tyvärr antände mina dvd-filmer och mina diadem och gjorde en del av bokhyllan och väggen bakom svart och hela våningen fylld med giftig rök. jag blåste ut elden, snabbtänkt som jag är och som tur var hann den ju inte sprida sig (hemska tanke!). sedan begav vi oss till rose club där nunnis genast hånglade upp en het vän till dennis och jag träffade thorsten och gick tillsammans med honom på toaletten (inget snuskigt, bara sådär som tjejer jämt gör). första gången på rose clubs herrenklo för mig! sedan hookade babsi upp med en engelsman och lämnade stället, sanna hånglade utanför med en kompis till babsis bögkompis paul (som är en söt grek, men som vi tyvärr inte tror är sir datealots typ) och sedan lämnade även de partyt. jag hängde med thorsten, rockade och pratade med några andra snygga killar, konstigt nog fanns det fullt av sådana på rose club denna kväll. efter ett tag gick jag och thorsten ut för att köpa vatten i kiosken, och då fick den otrevliga dörrvakten mig på dåligt humör genom att hävda att han skulle slita handen av mig, så jag ville gå hem. dessutom skulle jag jobba kl 7.30 nästa morgon. thorsten envisades med att jag skulle åka på hans pakethållare, fast jag hellre ville gå. till slut föll jag för hans övertalning på villkor att han följde med mig upp till mitt rum och skedade lite. inget naughty, bara skeda (trodde jag). men återigen har jag och t tydligen trasslat in oss i något slags vi-är-bara-vänner-nähä-tydligen-inte-bara-det-nej-förhållande. fasen också. även sanna och hennes karl befann sig i lägenheten och en och annan pinsam sitaution uppstod. gick till jobbet på morgonen med endast ca 20 min sömn och var faktiskt på topp hela dagen. på kvällen åkte vi hem till rudi och tröllchen i dussan och medtog ett par geschenke, bl.a ett kolligeblock med ballack, schyssta som vi är. när vi skulle åka hem var vi dumma nog att läsa alla tidtabeller fel och väntade i 2 timmar på dus hbf. gofsade i oss på donken, vilket ledde till avläggande av löften om ett hädanefter hälsosamt liv, vilket nu har funkat hyfsat de senaste två dagarna. bildbevis på sista milkshaken samt glassen nedan. efter 40 timmars vaka kunde vi så äntligen somna gott och faktiskt sova i 12 timmar. igår var nunnis och hennes tandempartner på kortfilmsfestival, jag och babsi fikade med 2 av hennes kompisar.nästa tisdag kör vi favorit i repris hemma hos oss! tjo.

 
 
Ingen bild

Date

25 augusti 2006 20:50

Hallå ni borde spara partyt tills jag är tillbaka! Typ torsdag? Jag tänkte ha inflyttningsfest på lördag. Boka inte in nåt annat.
Och hädanefter ska jag ta kort på varenda hångel!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dieter Bohlen - 31 december 2006 15:31

ICH WÜNSCHE EUCH ALLE EINEN GUTEN RUTSCH INS NEUE JAHR! /ARNE...

Av Dieter Bohlen - 17 november 2006 19:42

Nå?

Av Dieter Bohlen - 8 oktober 2006 02:22

kylan går bärsärk i stan. arne och jag knappar. ögonen går i kors. borde slå en drill och krypa ner i sängen. ni är så vulgära. dreier törnfåglar och allmänt koketteri. arne vill bli vän med en kändis. jag vill ha nåt mjukt att klappa på. jonathanbör...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 15:29

hej alla. sir datealot kräver mig på ett blogginlägg. jag har tyvärr inte något lika spännande att skriva om som dreier eller gruppenficken. tänkte mest dela med mig av mina favoritbilder från den senaste tiden i köln. bild 1: jag och nunnis hemm...

Av Dieter Bohlen - 4 oktober 2006 00:39

Do I need to tell more. Jag.Hedvig.Alkhol.Corner.Näsdans.Män.Två män.Hångel.Taxi.Säng.Hud. För att citera K. "Ja herregud, mycket kuk blev det" ...

Presentation

Omröstning

Vilken musikal skulle du helst vilja leva i?
 Sound of Music (Kapten Trapp behöver en fast hand)
 Cabaret (Om man glömmer det där med 1933 och framåt...)
 Singin' in the rain (no no no)
 Någon klatschig Elvisrulle (Harum Scarum till exempel. Den låter ju rolig)
 Herrar föredrar blondiner ("I just love finding new places to wear diamonds")
 Trollkarlen från Oz (ibland behöver man lite technicolormunchkins)
 Ingen alls. Musikaler är bara mög och går inte upp mot en regntung måndagsmorgon i verkligheten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards