Alla inlägg under juni 2006

Av Dieter Bohlen - 30 juni 2006 21:31

Fan vad gött att Tyskland vann! Inte för att de vann på spel vilket ju är att föredra, men iaf. Inte kul om de hade åkt ut. Jag tycker Tyskland borde vinna alltihopa.Jobbat idag igen, biljettansvarig. Känt mig duktig då kassan stämde på öret. Var även important och låste hela huset, det ni! Dagens roligaste var när en man ringde för att fråga vad restauragen bredvid oss har för nummer, "Du ursäkta, vad heter restaurangen förresten? Hyttstugan. Va, sa du Fittstugan? Eh *fniss fniss* nej Hyttstugan."Haha, vadå freudiansk felhörning.Men hade ju något roligt att berätta iallafall.Kul för övrigt när man får mail från kompisar som säger, jag är utomlands och har nog aldrig haft så mycket sex som nu. Lätt att bli bitter då! Ge mig en karl! Helst en söt tysk från Trier. Åhh...

Av Dieter Bohlen - 30 juni 2006 14:42

surfade runt på en massa svenska "modebloggar" igår. och jag måste bara fråga: alltså, ursäkta. men vad är grejen? pratade med min moster om fenomenet när jag var hemma, för här i Tyskland har det iallafall inte fått samma genomslag som i Svedala. hon sa att exakt samma sak skedde när hon bodde i Stockholm in the good ol' eighties. det är ju bara för att få alla att köpa nytt, fatta hur mycket klädjättarna lär tjäna när alla små fashionistas-wannabes springer och fyller hela garderoben med shorts istället för kjolar. och det är inte ens snyggt. på ca 99 % av befolkningen.

Av Dieter Bohlen - 30 juni 2006 13:50

Frågan är bara vem som är Timmy...

Av Dieter Bohlen - 29 juni 2006 19:34

Igår onsdag var jag på stan med min hulda moder, skulle in och ta prov på halsen. Har streptokocker! Jävla tyskar att hångla runt trots baciller.Gick sedan ner på stan och på vägen hittade vi en loppis där de jag hittade ett par 60-tals gardiner, mkt snygga.Sedan stan som sagt, och gick in på en affär som hade 40 % på allt i hela butiken. Strosade runt och plockade på mig lite grejer och började sedan prova. Det hela slutade med att jag shoppade för 2300, ngt min kassa inte alls tillät. Men trevligt var det! Blev ett par svarta Converse, ett par jeans, kavaj, t-shirt och en jacka! Så nu är jag fin till hösten.På kvällen var det caféavslutning med RFSL Dalarna i Grangärde där ordförande (och tillika min goda vän) Christer bor. Grillade, njöt av solnedgången och paddlade kanot! Nu till fågelattacken! Vi råkade komma för nära några jävla tärnor som boat på en sten så de blev galna och började attackera oss genom att dyka ner över våra huvuden. Det var mkt obehagligt och vi paddlade som fan men de gav sig typ inte. Värsta panik men till sist kom vi undan. Väl i land upplyste Christer mig, med ett belåtet leeende, om att jag hade fågelskit i håret. Haha kul kul.Som tur är finns det dusch...och tvål.När alla andra bögar utom jag och Björn, en ny bektantskap från Falun, dragit hem så badade vi bastu, det var schysst.Idag har jag fikat med Matilda och pratat relationer och vår planerade resa söderöver. Eftersom Kekke dissat resan så tar vi nog tåg, typ minitågluff. Ska bli kul.

Av Dieter Bohlen - 29 juni 2006 16:06

Jag är nere i ett djupt svart hål. Vet inte vad som kan rädda mig. Supa kanske. Men det får jag inte göra förrän imorrn. Jag behöver något som tar mina tankar från det här. Ben har uppdaterat sin hemsida. M.a.o är han Paris. Han har förmodligen blockerat mig på MSN, för när han är i Paris brukar han vara inloggad hela dagen normalerweise. Snälla, påminn mig om hur dum och ful han är!

Av Dieter Bohlen - 29 juni 2006 12:05

kolla in den här rörelsen! precis vad jag tycker, även om jag rakar mig under armarna för att föregå med gott exempel för alla män.//A.

Av Dieter Bohlen - 27 juni 2006 19:32

Idag har det handlats för min del, ett finfint diadem i gult siden, ett par jättesöta fyrtiotalspumps som jag lyckades få ner till hundra spänn och två böcker (en om en amerikan som blev den mest berömda popstjärnan i Sovjet och The Game). Min idé är att vi försöker sätta Game-teorierna i praktik i umgänget med de tyska männen och ser hur det går. Vi kan minsann också manipulera! Vad tycks? Vi måste förstås skaffa en schysst lya med roterande säng med spegel ovanför och ett fullmatat barskåp först...

Av Dieter Bohlen - 27 juni 2006 19:28

Det finns inga i mitt liv! That's the thing! Jag är den nya bögnunnan (munk?) och har haft sexuellt umgänge en gång sedan ankomsten till fagra Sverige. Det ni!Jag mest jobbar, idag tråkade jag ihjäl mig på Porträttsamlingen igen. Läste Selma Lagerlöf och slog nytt rekord på det lustiga spelet Bubble Smile på min mobil. Det är så spännande att jag dör.Jag undrar vad alla snygga människor i Dalarna gör, för några snygga finns det ju. Men dom är väl hetero eller upptagna eller lama. Kul. Jag börjar bli frustrerad. Och nu när jag ju är singel, ett ord jag inte vill bruka o mig själv f.ö., så känns det ju som att chanserna är ännu mindre.Var är Corner när man behöver det!

Presentation

Omröstning

Vilken musikal skulle du helst vilja leva i?
 Sound of Music (Kapten Trapp behöver en fast hand)
 Cabaret (Om man glömmer det där med 1933 och framåt...)
 Singin' in the rain (no no no)
 Någon klatschig Elvisrulle (Harum Scarum till exempel. Den låter ju rolig)
 Herrar föredrar blondiner ("I just love finding new places to wear diamonds")
 Trollkarlen från Oz (ibland behöver man lite technicolormunchkins)
 Ingen alls. Musikaler är bara mög och går inte upp mot en regntung måndagsmorgon i verkligheten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards